STHLM JUNIOR MIXED

Hallå alla Juniorer! Missa inte chansen att få tävla under lättsamma förhållanden.

STHLM Junior Mixed är SGDF nya lagtävling. Tävlingen har lagspelet i fokus, träna på att tävla och är en förberedande tävling till Future League och JSM-klubblag och passar därför ännu bättre in i SGDF tävlingstrappan.
Varje lag består av 6 spelare varav minst två spelare av motsatt kön. Det går bra att byta spelare mellan spelomgångarna så länge att det är samma antal tjejer/killar som vid anmälan.

Lagen kan se ut på följande sätt: 4st tjejer & 2 killar, 2 tjejer & 4 killar eller 3 tjejer och 3 killar

HCP: pojkar hcp -4 till -24,4 & flickor hcp -4 till -36,0. Spelare med högre hcp får delta dock ej tillgodoräkna sig högre hcp än de inom de angivna gränserna.

Ålder: 11 – 21 år

Låna spelare: Ett lag får låna in spelare från en annan klubb. Det ska anges vid anmälan