Medlemskap

Hässelby Golfklubb samarbetar med GolfStar. GolfStar ansvarar för drift och skötsel av Hässelby Golf samt hanterar kundcenter och administration av medlemskap.

Hässelby Golfklubb ansvarar för klubbverksamheten, som innefattar bland annat ett spännande tävlingsprogram, ett mycket aktivt 55+ gäng, damsektion, paragolf och junioraktiviteter.

För att bli medlem går du in på den här länken. Välj där Hässelby Golfklubb som din hemmaklubb.

I samtliga GolfStars medlemsformer ingår möjligheten att välja medlemskap i Hässelby Golfklubb samt ett golf-id, som gör att du, mot erlagd greenfee, kan spela på alla banor i Sverige. Dessutom kan du förboka starttider på GolfStar-banorna upp till 30 dagar i förväg. Du kan ha upp till tre starttider bokade samtidigt (beroende på vilken medlemsform du väljer).

Med medlemskap i Hässelby Golfklubb har du tillgång till tidsbokning via web, telefon och kundtjänst.

GolfStars golfanläggningar

GolfStar har 19 golfbanor fördelat på 13 anläggningar  i Stockholmstrakten. Som medlem i Hässelby Golfklubb har du tillgång till GolfStars alla banor. Välj den bana du vill gästa och betala greenfee beroende på vilken medlemsform du har valt. Du hittar mer information om de olika anläggningarna och banorna HÄR