Missa inte våra trevliga träffar på måndagar

Vi spelar golf för att det är kul och välkomnar därför alla som vill vara med och dela den glädjen. Detta gäller oavsett ålder och handikapp. Alla är välkomna.

Tre tider finns bokade under tävling i min golf. Anmälan via min golf.

Måndagar 6 maj – 24 maj, 29 juli – 9 september första start 18.10

Välkomna att delta!

Kontakt Elisabet Ahlberg tel 070-6301367

Logga in, Sök tävling, Under Klubb och distrikt, Alla mina favoritklubbar,  sök och välj Golfstar Golf Club, sen Hässelby om du inte redan har den som favoritklubb.

Skriv in “Hässelby damgolf” i fritextsök rutan. Klicka på Sök.

Klicka på tävlingsnamnet (vi kör inga tävlingar så var inte orolig för namnet) för det datum det gäller, t.ex 2023-05-08. Klicka på Anmälan, Nästa och bekräfta bokningen. Du behöver inte betala 30 kr i förväg utan det betalas när du anmäler ankomst till måndagsgolfen.

Det som är viktigt i år är att komma ihåg att klubbhuset stängs 18.00 och alla måste ha anmält sig, betalat och hämtat ut sitt scorekort före 18.00 eller själv lösa det på annat sätt! Startlistan lottas inför varje måndag och du får ett mail med din starttid.

Just nu letar vi efter någon som vill vara behjälplig på vår Damgolf. Är du intresserad eller har frågor om vad det innebär så kontakta Elisabet Ahlberg tel 070-6301367