JAN-IVAR JOHANSSON

Jag är huvudansvarig tränare på JiVA Golf Academy. Medlem i Svenska PGA, innehar kategori M5, och har arbetat som Club Professional sedan 1983.
De senaste tolv åren som Head Professional på Bro-Bålsta GK och innan dess tjugo år som Head Professional på Mälarö GK Skytteholm. Under åttiotalet var jag verksam som tränare på Härnösand GK/Sollefteå Långsele GK samt Drottningholms GK.

Jag vill på ett lättsamt och pedagogiskt sätt göra din golf enklare så att du får ännu roligare på golfbanan. Tanken är att vi utgår från din nuvarande golfkunskap, din sving och din målsättning.
Om du vill och det behövs gör vi sedan tillsammans din sving mer konsekvent, ger dig den längd du kan förvänta dig samt hjälper dig att skapa olika bollbanor. Givetvis jobbar vi även med ditt närspel och puttning om det behövs. På detta vis vill jag få dig att nå din potential och dina golfmål.

Har du frågor eller vill boka en lektion är du alltid välkommen att kontakta mig direkt när vi ses på Hässelby Golf. Ett sms eller samtal till 0708-181836 går också bra.

Vill du maila gör du det på golf@jiva.nu.
Mer information hittar du på www.jiva.nu.

Det skall verkligen bli roligt att få träffa dig och hjälpa dig i din fortsatta
golfutveckling.

Vi ses på HÄSSELBY GOLF!