Vill du hjälpa klubben??

Vi söker frivilliga till styrelsen. Flera roller måste väljas om och vi har redan idag folk som hoppat av, så det måste in lite nytt blod.

Kan du bidra?

Alla föreningar bygger på att medlemmar är engagerade för att saker skall hända, och som det ser ut idag så fördelas detta på lite för få händer och kanske är det dig vi söker.

På grund av bristande intresse kommer vi lägga paragolfsektionen vilande. Det är ett tråkigt beslut, och vi ser gärna att vi kan väcka upp den igen om någon tart tag i taktpinnen.

Damsektionen har ett flertal aktiva deltagare, men det kan alltid bli fler och vi behöver dessutom någon som kan administrera bokningen i GIT systemet.

I April kommer vi hålla årsmöte som vanligt, och förordnandet för några i styrelsen går ut och dom har avböjt omval., Om du vill kunna påverka golfen i Hässelby så är detta ett utmärkt sätt. Det är inte särdelses betungande – ett halvsussin möten per år och så deltagande i några av våra aktiviteter räcker långt.